esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Služby
Kontakt
Dokumenty
info%at%usphradek.cz
+420 321 796 232
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Jak to u nás vypadá
Historie
Dobrovolnictví
Hrádeček zapsaný spolek
Podpořte nás
Projekty
Pracovní příležitosti
Stížnosti
Často kladené dotazy
Služby
Jak požádat o službu
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Chráněné bydlení
Domov pro seniory
Úhrady za služby
Dokumenty
Dokumenty pro žadatele
Ostatní dokumenty
Výroční zprávy
Stravování
Ze života domova
Plánované akce
Proběhlé akce
Důležitá oznámení
Časopis Hrádeček
Poraďte se s naším Virtuálním asistentem
Kontakt
Virtuální prohlídka
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
STC_07_Domov na Hrádku
Služby
Sazebník úhrad poskytované služby Domov pro seniory
Ceník platný od 1. 1. 2024
Ubytování
Jednolůžkový pokoj se sociálním zařízením
305 Kč
Dvoulůžkový pokoj se sociálním zařízením
300 Kč
Stravování
Celodenní strava (bez diety, dieta č. 9, dieta č. 4)
250 Kč
snídaně 30 Kč + režijní náklady 17 Kč
oběd 65 Kč + režijní náklady 50 Kč
svačina 15 Kč + režijní náklady 10 Kč
večeře 33 Kč + režijní náklady 30 Kč
Dieta č. 9 s druhou večeří
255 Kč
snídaně 30 Kč + režijní náklady 17 Kč
oběd 65 Kč + režijní náklady 50 Kč
svačina 15 Kč + režijní náklady 10 Kč
večeře 33 Kč + režijní náklady 30 Kč
druhá večeře 5 Kč
Fakultativní služby
doprava služebním autem pro soukromé účely (výlety, nákupy, odvoz k lékaři)
15 Kč/km
při společné jízdě klientů v jednom vozidle se úhrada dělí
Příspěvek na péči se vrací klientovi od 2. dne nepřítomnosti i v případě jeho hospitalizace.
„Vratky“ za stravné: za každé neodebrané jídlo 100% bez režijních nákladů.
Provedení úhrady
Podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách je uživatel povinen zaplatit za poskytování péče za kalendářní měsíc částku ve výši přiznaného příspěvku na péči.
Z důchodů a příspěvku na živobytí klientovi zůstává dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách 15%, teprve poté je provedena úhrada /dle Sazebníku/.
Doplatek na bydlení se využívá na úhradu ubytování
Uživatel se zavazuje zaplatit úhradu za probíhající kalendářní měsíc do 20. dne aktuálního měsíce.
Úhrada se skládá z platby za ubytování a stravování dle Sazebníku. Účtování úhrady provádíme v počítačovém programu IC Cygnus dle skutečného počtu kalendářních dní v měsíci. Úhrada musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději do posledního dne aktuálního měsíce.
Na úhradu klientů může přispět rodina nebo osoby blízké, v těchto případech je mezi doplácejícím a zařízením uzavřena písemná Dohoda o závazku.
Jak probíhá proces postupu přijetí
Průvodce žádosti o službu
Mohlo by vás zajímat
Služby
Dokumenty
Kontakt
top