esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Služby
Kontakt
Dokumenty
info%at%usphradek.cz
+420 321 796 232
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Jak to u nás vypadá
Historie
Dobrovolnictví
Hrádeček zapsaný spolek
Podpořte nás
Projekty
Pracovní příležitosti
Stížnosti
Často kladené dotazy
Služby
Jak požádat o službu
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Chráněné bydlení
Úhrady za služby
Dokumenty
Dokumenty pro žadatele
Ostatní dokumenty
Výroční zprávy
Stravování
Ze života domova
Plánované akce
Proběhlé akce
Důležitá oznámení
Časopis Hrádeček
Poraďte se s naším Virtuálním asistentem
Kontakt
Virtuální prohlídka
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
STC_07_Domov na Hrádku
Služby
Informace k podpisu smlouvy
Více zde
Návrh smlouvy můžete obdržet již před zahájením služby, záleží na vzájemné domluvě.
U podepisování smlouvy budete přítomni Vy, ředitelka Domova a sociální pracovnice.
Je nutné, abyste smlouvě porozuměli. Vysvětlíme Vám nastavená pravidla Domova. Pokud budete se vším souhlasit, oboustranně smlouvu podepíšeme. U klienta s omezenou svéprávností podepisuje smlouvu i opatrovník. Je možné použít i obrázkovou formu smlouvy.
Jednu smlouvu dostane klient, druhou dostane poskytovatel. V případě, že klient je omezen ve svéprávnosti, třetí kopii smlouvy dostane opatrovník, který ji předkládá příslušnému soudu ke schválení.
top